ســـــلامــ ـ ـ ـ


سکوتــــ اتاقو دارهـ میشکنهـ تیکـــ تاکـــ ساعتــــ رو دیوارـ ـ ـ

این پست ثابتمه

این وب رو ساختم تا جایی باشه برا درددلام

برا آروم شدنم...

تا حالا عاشق نشدم و نمیشم چون...

بگذریم دیگه میخوام سعی کنم یه جور دیگه زندگی کنم

وب قبلیمم دارم ولی دیگه اونجا آپ نمیکنم

اگه ممکنه نظرتونو بگین چون میخوام بدونم کسی هست که همدردم باشه

همه جوره دو3تون دارم

مرســـــــــــــــــــــــی.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت11:24---5 مهر 1390

دلم را سپردم به بنگاه دنیا
و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روز
برای دلم
مشتری آمد و رفت
و هی این و آن
سرسری آمد و رفت


ولی هیچ کس واقعا
اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد


یکی گفت:
چرا این اتاق
پر از دود و آه است
یکی گفت:
چه دیوارهایش سیاه است
یکی گفت:
چرا نور اینجا کم است
و آن دیگری گفت:
و انگار هر آجرش
فقط از غم و غصه و ماتم است


و رفتند و بعدش
دلم ماند بی مشتری
ومن تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟


و فردای آن روز
خدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه
پشت خود بست


و من روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر
برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
کسی را نداریم ...


بشار
ساعت14:22---27 شهريور 1390

سئوه سن سئومیه سن من سنی چوخلی سئویرم ...
اولا بولمز قاچاسان سن بو حقیقت دن گوزلیم ...
آننیوا بویله یازیلمیش کی منه یار اولاسان ...
اوزاق اولماز گزه سن یلزیلی قیسمت دن گوزلیم ...

( ترجمه :
چه دوست داشته باشی چه دوست نداشته باشی من تو رو خیلی دوست دارم ...
زیبای من از این حقیقت هم نمیتوانی فرار کنی ...
پیشانی نوشتت اینست که یار من بشی ...
عزیز من نمیتوانی از من دوری کنی که قسمتمون این طور رقم خورده ... )


بشار
ساعت9:03---24 شهريور 1390




hesam
ساعت21:12---23 شهريور 1390
adam delesh migire.in wet ham ghashange k..link ham shod

بشار
ساعت10:33---23 شهريور 1390


افق روشن



روزی ما دوباره کبوترهای مان را پیدا خواهیم کرد

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت

روزی که کمترین سرود

بوسه است

و هر انسانی

برای هر انسان

برادری ست

روزی که دیگر درهای خانه را نمی بندند

قفل

افسانه ای ست

و قلب

برای زندگی بس است

روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است

تا تو به خاطر آخرین شعر رنج جست و جوی قافیه نبرم

روزی که هر لب ترانه ای ست

تا کمترین سرود

بوسه باشد

روزی که تو بیایی برای همیشه بیایی

و مهربانی با زیبایی یکسان شود

روزی که با ما دوباره برای کبوترهای مان دانه بریزیم

و من آن روز را انتظار می کشم

حتی روزی

که دیگر

نباشم ...



احمد شاملو



بشار
ساعت8:55---21 شهريور 1390


من !

خودم !

تنم !

وجودم !

و آنچه هستم !

آنچه می خواهم و آنچه هر چشمی به راه وجودش خیره مانده است ... نیستم !!!
شاید عبث ، شاید تخیل و شاید خیال باشم اما نه مغایر از بیهوده گی ها ...
زندگی احساس است . داغتر از هر شعله سوزنده و مشهورتر از نام هر آدم ٬ مثل کلمه ی سه حرفی در یکی از ستون های جدول جایش خالی است لذا این سه حرف در قلب تو یا قلب من محسوس است ...
عشق و فقط عشق ...
غمی بزرگتر از غم های دیگر ...
دنیا را در چشم هایت می بینم ، زمان را در نگاه هایت جستجو می کنم و عشق و هستی را از کلامت می شنوم ...
خوبی ها و شادی های زمان بی تو برایم جلوه ای ندارد و غم دوری تو ، غم ندیدن تو و حتی غم این که نکند روزی تو را از دست بدهم ...
غمی بزرگتر از این غم دیگر نیست ...
حتی غم این که روزی من خواهم مرد ...
دوستت دارم و ...


حجت
ساعت7:13---19 شهريور 1390
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسمو اون خوابه... نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه... یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوونه... یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه..

T
ساعت14:12---17 شهريور 1390
Hi sanaz , meC az comented ,webam avaz shode bod , web jalebi dari especially ghabet khili bahale, tnx

d1404@ymail.com
http://alborz-dl.rozblog.com


اركيده
ساعت11:46---14 شهريور 1390
كجايي تو قسمت چهارم هم گذاشتمااا.

مصطفی
ساعت10:10---10 شهريور 1390
سلام ساناز
وب عالی داری ولی فک کنم تازه ساختیش
امیدوارم که موفق باشی
بای تا های


دنیا
ساعت22:38---9 شهريور 1390
سلام عالیه

رهگذر
ساعت3:15---9 شهريور 1390
گریه میکردم درو که میبست ...

سینا
ساعت0:48---9 شهريور 1390
آفرین

اركيده
ساعت13:18---8 شهريور 1390
اين يكي وبتو هم لينك كردم البته تو اون وبلاگ دومي ام. تو هم خواستي بلينكم با نام ليلي زير بارون.

همثانیه (پورطالبی )
ساعت16:35---7 شهريور 1390
سلام
وبلاگ عوض کردین خبر ندادین خوشحالم که هستین
با دومین نمایشگاه کاریکاتورهایم منتظر حضور و نظر زیباتون هستم
[گل]


سارا
ساعت15:40---7 شهريور 1390


سارا
ساعت15:39---7 شهريور 1390
آهنگ وبتو خیلی دوس دارم

سارا
ساعت15:38---7 شهريور 1390
آهنگ وبتو خیلی دوس دارم

پسرتنها
ساعت22:05---6 شهريور 1390
سلام ساناز جون
اهنگ وبلاگت محشره آفرين از اين به بعد همه اش ميام اين اهنگتو گوش كنم باور كن راس ميگم


ماهان
ساعت15:53---6 شهريور 1390
آهنگ وبت معرکه س هرروز بخاطر آهنگت میام...

سارا
ساعت0:36---6 شهريور 1390


مریم
ساعت0:32---6 شهريور 1390
آباریکلا

نورا
ساعت0:26---6 شهريور 1390
آفرین...

مرتضی
ساعت22:22---5 شهريور 1390
آفرین...

hadi
ساعت22:06---5 شهريور 1390
سلام.وبت بهتر شده ولی چرا دوباره لوکس بلاگ؟مگه ندیدی خرابی هاشو؟

من که رفتم بلاگفا.ولی وبت خوشگله.


محمد
ساعت21:56---5 شهريور 1390
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند / طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم

محمد
ساعت21:55---5 شهريور 1390
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند / طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم

حمیدرضا
ساعت21:53---5 شهريور 1390
بازم میام عالییییییه

حمیدرضا
ساعت21:53---5 شهريور 1390
بازم میام عالییییییه

پسر تنها
ساعت19:07---5 شهريور 1390
سلام ساناز جون
پسر تنها بازم اومد تا مثل هميشه همون نظر قديمي رو برات بنويسه

وبلاگت عاليه اين وبلاگ ديگه حرف نداره



فاطمه
ساعت16:06---5 شهريور 1390
بیا نفسم این ادرسمه میتونی از این به بعد اونجا بیای اگه به مشکلی برخوردی تو همین لوکس بلاگیه نظر بده خودم بهت کمک میکنم

محمد حامد
ساعت12:52---5 شهريور 1390
3lam
ممنون که به ما سر زدی
وبت مثل خودت خوشگله
اگه مایل به تبادل لینک بودی به من خبر بده
mr29+1


فاطمه
ساعت23:54---4 شهريور 1390
نه ابجی کلا حسش نیس
فردا صبح ادرس جدیدمو بهت میدم امروز خیلی خستم میرم بخوابم بای بای نفس


فاطمه
ساعت20:20---4 شهريور 1390
واییییییییییییییییییی عزیزم چی وبت خوشملهههههههههههه چی شعره پایینی زیباست تو وبت احساسه ارامش میکنم عزیزم
مگه میتوم واسش غصه نخورم همچی بینمون تموم شد


امید
ساعت23:44---3 شهريور 1390
ورودتو به لوکس بلاگ تبریک میگم عزیزم

amin
ساعت23:02---3 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ با حالی داری دوست دارم به سایت منم سری بزنی.
دانلود فیلم و موزیک روز
اگه دوست داشتین که همو لینک کنیم به آی دی من پی ام بدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 شهريور 1398برچسب:,ساعت 22:32 توسط سـانــاااااااز !| |


:قالبساز: :بهاربیست: